Виховна робота


Нормативна база

Лист МОН України від 25.07.2016 № 2.1/10-1828
 "Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році"

Рекомендовано для використання в навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році (лист ІМЗО від 25.07.2016 р. № 2.1/10-1828).
Витяг з методичних рекомендацій з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році
7. Професійна орієнтація та допрофільна підготовка
... Основою для узагальнення учнем здобутих знань, необхідних для професійного самовизначення, є курси профорієнтаційного спрямування. Міністерством освіти і науки України  надано гриф навчальним програмам курсів за вибором «Людина і світ професій» для учнів 8-9 класів та «Побудова кар’єри», які розраховані на 9, 18, 35, 70 год. і рекомендовані до використання в загальноосвітніх навчальних закладах, ресурсних центрах освітніх округів, міжшкільних навчально-виробничих комбінатах, опорних школах територіальних об’єднань громадян у 8, 9, 10 та 11 класах за рахунок годин варіативної складової навчальних планів, курсів за вибором факультативів.

8. Науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти і науки України протоколом № 1 від 13.04.2016 р. «Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах»:
Протоколом № 2 від 29.06.2016 р. «Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах»:
  • посібник «Професійне самовизначення старшокласників в умовах освітнього округу» (автори: О.Л. Морін, Л.А. Гуцан, І.І. Ткачук, О.М. Пархоменко, З.В. Охріменко, Л.І. Гриценок; за ред. О.Л. Моріна);
  • корекційна програма «Діти і війна: навчання технік зцілення» (посібник і робочий зошит) (упорядники: В. Климчук, Н. Москвіна, О. Прянічнікова);
  • методичний посібник «Психосоціальна підтримка дітей 9-12 років «Знаю. Можу. Роблю» (автори: Ю.А. Луценко, М. І. Семенова);
  • «Сімейні цінності Василя Сухомлинського: тематичний збірник статей» (укладачі: Л.В. Корецька, В.І. Пріт, С.А. Ємельяненко, Л.П. Царик, Н.К. Наумова);
  • навчально-методичний посібник «Будуємо майбутнє разом»: програма профілактики конфліктів та правопорушень серед учнівської молоді» (за заг. ред. Т.В. Журавель, М.А. Снітко);
  • комплект: програма тренінгових занять для підлітків «Вибір до змін» та робочий зошит «Володар думок» (автори-упорядники: Т.В. Журавель, Н.М. Строєва)".

Лист МОН від 01.11.2016 № 1/9-576 "Про висування кандидатів (колективів) на здобуття Державної премії України в галузі освіти 2017 року"
Наказ ІМЗО від 28.09.2016 № 37 "Про підведення підсумків конкурсу учнівських робіт, присвячених життю і діяльності Михайла Грушевського"
Наказ МОН України від 18.08.2016 №999 "Про відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського"
Лист ІМЗО від 10.08.2016 № 2.1/10-1907 "Про заходи з підготовки та відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського"
Лист ІМЗО від 29.07.2016 № 2.1/10-1855 "Про методичні рекомендації щодо здорового способу життя та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми та учнівською молоддю у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році"
Лист ІМЗО від 25.07.2016 № 2.1/10-1828 "Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році"
Лист ІМЗО від 24.05.2016 №2.1/10-1054 "Про відзначення в 2016 році 20-ї річниці Конституції України"
Наказ МОН від 2.02.2016 №70 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2016 році"
Наказ МОН від 22.12.2015 №1335 "Про підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти"
Наказ МОН від 12.11.2015 №1161 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 21.10.2015 №959














2016/2017 н. р.
Виконуючи  завдання  і  реалізуючи основні принципи виховної роботи, виховна робота методичного об’єднання класних керівників 1-4 класів орієнтуються  на  нормативно – правову базу з питань  виховної роботи, а  саме Закони України «Про освіту”, «Про загальну середню освіту”, «Про охорону дитинства”, «Концепцію виховання дітей та молоді”, «Концепцію громадянського виховання”, «Національну доктрину розвитку освіти”, «Конвенцію про права дитини”,  «Декларацію прав дитини”  та нормативно – правові акти, документи  Міністерства освіти і науки України, обласногоуправління освіти, органів місцевого самоврядування.   Виховна робота педагогічного колективу методичного об’єднання класних керівників 1-4 класів  була підпорядкована науково-методична проблемі школи «Формування свідомої, активної, успішної тафізично досконалої особистості»  спрямована на досягнення головної мети – формування та розвиток соціальнозрілої, творчої особистості – громадянина України.
Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін.Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості.
Методичне об’єднання класних керівників  ― одна з форм методичної роботи в школі, що дає можливість для підвищення рівня фахової майстерності педагогів.
Методичне об’єднання класних керівників 1-4 класів НВК «Знам’янськ ЗШ І – ІІІ ступенів №3 – гімназія»  виявляє творчий потенціал класного керівника, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально-виховних завдань і творче співробітництво педагогів. 
Планування методичної роботи здійснюється на діагностичній основі, мета якої — виявлення недоліків у практичній діяльності кожного педагога та в розкритті основних шляхів їх подолання й запобігання їм. Під час діагностики враховуються виступи вчителів на педагогічних радах і засіданнях методичного об’єднання класних керівників, батьківських зборах. Це допомагає виявити рівень теоретичних знань класних керівників, уміння застосовувати їх у різних ситуаціях, здатність обстоювати, аргументувати свою точку зору. Водночас учителі постійно працюють над підвищенням рівня психологічної готовності до педагогічної взаємодії з учнями.  
 Головні зусилля методоб’єднання у минулому навчальному році було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогам у впровадженні  у виховну роботу школи  по Основним орієнтирам виховання учнів 1 – 4 класів, яка передбачає реалізацію таких напрямів виховання:
§  ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
§  ціннісне ставлення до природи;
§  ціннісне ставлення до людей;
§  ціннісне ставлення до мистецтва;
§  ціннісне ставлення до праці;
§  ціннісне ставлення до себе,
а також підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально - психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу.
·        Під час роботи методоб’єднання основну увагу було спрямовано на виконання таких завдань:
·        підвищення  практичної підготовки класних керівників до здійснення особистісно зорієнтованого підходу в системі виховної діяльності;
·        вироблення єдиних вимог у планування виховної роботи;
·        забезпечення системності в роботі,
·         майстерності, розвиток творчості, нового педагогічного мислення;
·        ознайомлення та впровадження передового педагогічного досвіду;
Головне завдання в роботі класного керівника ― створення умов для розвитку особистості учня. І досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять :
 а)гурткова робота та робота за інтересами;
 б)вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола спілкування  учня в школі та поза нею;
  в) взаємини з батьками;
 г) проведення виховних  бесід, класних годин, екскурсій ,походів.
У 2016/2017 навчальному році методичне об’єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах.
Головним завданням у роботі методоб’єднання класних керівників є:
§  патріотичне виховання здійснювати згідно Концепції національно - патріотичного виховання дітей і молоді;
§  удосконалення і підвищення ефективності виховної роботи в школі;
§  активне  використання  сучасних  педагогічних  та  інформаційних  технологій,  спрямованих  на  розвиток  самостійності,  творчості,  активності  дітей;
§  підвищенням творчого рівня педагогів з урахуванням їх індивідуальних запитів;
§    надання практичної допомоги класним керівникам в організації виховної роботи.

Проблемне питання 
в 2016/2017 навчальному році -

      «Формування здорового способу життя – шлях до     формування досконалої особистості »

 ключова справа – 

«Школа, дружня до дитини»


Заходи 

по підвищенню кваліфікації 

класних керівників 1-4 класів



З метою підвищення кваліфікації класних керівників, сприяння поширення і впровадження у практику кращого досвіду класних керівників здійснити такі заходи:


1.     Провести методичний тиждень.
― березень, 2017 р.,  Андрєєва Н.Д.

2.     Творчі звіти класних керівників, які атестуються.
― березень 2017р., класні керівники, що атестуються

3.     Оформлення методичного кутка з виховної роботи
―  грудень 2016р.-лютий 2017 р.

4.     На засіданнях методичного об’єднання систематично ознайомлювати з новинками методичної літератури, періодичними виданнями.
― систематично,  Андрєєва Н.Д.

5.     Кожному класному керівнику працювати над виробленням особистого творчого почерку, створювати свою систему роботи.
― систематично, класні керівники.

6.     Самоосвіта класних керівників ( графік та теми додаються)
-             протягом року.

Робота між засіданнями


1.     Вивчити та впроваджувати в практику роботу класних керівників:

 Білоус Т.В «Сприяння формуванню у дітей правильного поняття про здоровий спосіб життя».

Репенко Л.А. «Виховання свідомої дисципліни, згуртування дитячого колективу».

2.     Відвідування виховних класних годин, позакласних заходів   класних керівників 1-4 класів (графік додається).

3.     Самоосвіта класних керівників.


4.     Створення слайдів до мультимедійної презентації як форми завершення над довготривалим проектом «Школа, дружня до дитини».

Науково-методичні проблеми 

з виховної роботи класних керівників 1-4 класів 

на 2015/2016 н.р

№ п/п
Клас
Прізвище, ім’я. по батькові класного керівника
 Науково-методична проблема
1
1-А
Теленкова Людмила Іванівна
Моральне виховання молодших школярів
2
1-Б
Свириденко Наталія Олександрівна
 Формування здорового способу життя   шляхом проведеннятренінгових занять
3
1-В
Білоус Тетяна Вікторівна
Сприяння формуванню у дітей правильного поняття про здоровий спосіб життя
4
1-Г
Печонкіна Марина Анатоліївна
Розвиток творчих здібностей шляхом художнього слова
5
2-А
Демченко Наталія Афанасівна
Формування дитячого колективу шляхом інтерактивних методик виховання
6
2-Б
Ракіна Світлана Миколаївна
Виховання моральних якостей у молодших школярів
7
2-В
Зінченко Олена Михайлівна
Національно-патріотичне виховання молодших школярів
8
2-Г
Безай Валентина Володимиоівна
Формування моральних якостей через використання інтерактивних технологій
9
3-А
Андрєєва Наталія Дмитрівна
Пропаганда здорового способу життя шляхом проведеннятренінгів та кол цінностей.
10
3-Б
Лобова Ірина Едуардівна
Вивчення правил спілкування в колективі
11
3-В
Ніконова Тетяна Вікторівна
Пропаганда здорового способу життя шляхом проведеннятренінгових занять
12
3-Г
Репенко Людмила Анатоліївна
Виховання свідомої дисципліни, згуртування дитячого колективу
13
4-А
Горб Лідія Василівна
Формування моральних якостей через використання інтерактивних технологій
14
4-Б
Загороднюк Марина Олегівна
Формування здорового способу життя через використання інтерактивних технологій
15
4-В
Зикова Надія Олександрівна
Вивчення особистісних індивідуальних задатків учнів для сприяння їхнього всебічного розвитку
16
4-Г
Морозова Наталія Леонідівна
Формування моральних якостей через використання інтерактивних технологій

Тематика засідань методичного об’єднання класних керівників 1-4 класів на 2016/2017н.р. 

І засідання                                                                                              вересень
Тема: «Методичне забезпечення організованого початку 2016/ 2017н.р.»

 Зміст
Відповідальні
1
Про результати виховної роботи у 2015/2016 навчальному році та визначення основних напрямків методичної роботи на 2016/2017н.р.
Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.
2
Ознайомлення з нормативно-правовими документами на 2016/2017 н. р:
-       методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017н.р.;
-       про проведення Першого уроку у 2016/2016 н.р.;
-       наказ МОН України від 16.06.2015 №641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах»;
-       лист МОН України від 24.06.2015 №1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнської ідеології в системі освіти».
Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.
3
Заходи щодо реалізації Концепції національно - патріотичного виховання у школі в 2016/2017н.р.
Член ШМО
 Лобова І.Е.
4
Рекомендації щодо змістового наповнення планів виховної роботи та їх оформлення
Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.
5
Про роботу по впровадженню удосконалення виховних форм роботи відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів»
Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.
6
Планування довготривалого  проекту «Формула здорового способу життя»: визначення  мети, розподіл обов’язків, підбір матеріалів


Члени ШМО

ІІ засідання                                                                                            Грудень Тема:  «Формування  здорового способу життя - шлях до формуваннядосконалоїособистості.»

 Зміст
Відповідальні
1
Доповідь на тему: «Формування  здорового способу життя -  шлях до формуваннядосконалоїособистості»

Голова МО
 Андрєєва Н.
2
Круглий стіл на тему: «Патріотизм – один з найсуттєвіших показників моральності людини»
 Члени ШМО
Демченко Н.А.,
Теленкова Л.І.

3
Рекомендації з питань надання психологічної допомоги та соціального супроводу дітей із сімей учасників АТО
 Практичний психолог
 Денисова О.О.
4
 Обговорення плану реалізації проекту «Школа, дружня до дитини», участь у виставках, акціях та конкурсах

Голова МО
 Андрєєва Н.Д.
5
Диспут – клуб « Активні форми просвітницької діяльності серед батьків (тренінги, круглі столи, семінари-практикуми, кола цінностей)
                                                            
 Член ШМО
Ракіна С.М.
6
Консультації по складанню  плану виховної роботи класного керівника.


Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.

ІІІ засідання                                                                                  Лютий

Тема: «Потреба у здоровому способі життя як ознака компетентної особистості»

 Зміст
Відповідальні
1
Доповідь на тему: «Потреба у здоровому способі життя як ознака компетентної особистості»
 Член ШМО
 Демченко Н.А.
2
Аукціон педагогічних ідей з питань формування здорового способу життя школярів.
Класні керівники 1 – 4  класів
3
Характеристика діяльності педагогічних працівників, які атестуються в 2017 році, у міжатестаційний період.
 Керівник ШМО вчителів початкових класів Горб Л.В.
4
Використання інтерактивних форм виховної роботи (дослідження у фокус-групах)
 Член ШМО
Свириденко Н.О.
5
Реалізація проекту «Школа, дружня до дитини»

 Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.


ІV засідання                                                               Березень 


Тема: «Формування у школярів правової культури, виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві»


 Звіт
Відповідальні
1
Доповідь на тему: «Формування у школярів правової культури, виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві»
Член ШМО
Безай В.В.
2
Майстер-клас «Відповідальність дорослих за вчинки неповнолітніх»
Член ШМО
Загороднюк М.О.
3
Аналіз участі класних колективів в шкільних та  міських заходах.
 Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.
4
Семінар-практикум «Шляхи, форми і методи самоосвіти»
Член ШМО
Зикова Н.О.
5
Профілактика правопорушень та правова освіта
 Соціальний педагог
Нетудихатко Я.А.
6
Огляд методичної літератури та фахових видань

Член ШМО
Ніконова Т.В.

V засідання                                                                                            Травень


Тема: « Підсумки роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників 1-4 класів у 2016/2017н.р.»

 Звіт
Відповідальні
1
Перегляд презентацій до проекту «Школа, дружня до дитини»
 Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.
2
Диспут – клуб «Форми проведення виховних заходів»
Член ШМО
 Зінченко О.М.
3
Національно-патріотичне виховання молодших школярів
 Член ШМО
Ракіна С.М.
4
 Аналіз участі класних керівників у заходах школи, міста, проекті «Школа, дружня до дитини» (Підсумок)
 Заступник директора з ВР
Москаленко Л.І.
5
Підведення підсумків роботи   шкільного методичного об’єднання класних керівників 1-4 класів за рік

 Голова ШМО
Андрєєва Н.Д.

Склад членів  шкільного методичного об’єднання
класних керівників 1-4 класів з виховної роботи
на 2016/2017 навчальний рік

№ п/п
Клас
Прізвище, ім’я. по батькові класного керівника
Освіта
Стаж вч.
Каліф.категор.
Звання
1
1.А
Теленкова Людмила Іванівна
Вища
31
Вища
Страший вчитель
2
1-Б
Свириденко Наталія Олександрівна
Вища
20
Вища
Страший вчитель
3
1-В
Білоус Тетяна Вікторівна
Вища
33
Вища
Страший вчитель
4
1-Г
Печонкіна Марина Анатоліївна
Вища
19
Друга

5
2-А
Демченко Наталія Афанасівна
Вища
34
Вища
Вчитель-методист
6
2-Б
Ракіна Світлана Миколаївна
Вища
34
Вища
Старший вчитель
7
2-В
Зінченко Олена Михайлівна
Вища
32
Вища
Старший вчитель
8
2-Г
Безай Валентина Володимирівна
 Вища
  4
 Спеціаліст

9
3-А
Андрєєва Наталія Дмитрівна
Вища
33
Вища
Вчитель-методист
10
3-Б
Лобова Ірина Едуардівна
Вища
34
Вища
Старший вчитель
11
3-В
Ніконова Тетяна Вікторівна
Вища
30
Вища
Старший вчитель
12
3-Г
Репенко Людмила Анатоліївна
Вища
2
Спеціаліст

13
4-А
Горб Лідія Василівна
Вища
37
Вища
Вчитель-методист
14
4-Б
Загороднюк Марина Олегівна
 С. спец.
 1
Спеціаліст

15
4-В
Зикова Надія Олександрівна
Вища
 35
Вища
Старший вчитель
16
4-Г
Морозова Наталія Леонідівна
Вища
23
Вища
Старший вчитель



Графік проведення відкритих виховних заходів
на І семестр 2016/2017 навчального року

№ п/п
Клас
Прізвище, ім’я. по батькові класного керівника
 Дата   
Назва заходу
Форма заходу
1
1-А
Теленкова Людмила Іванівна
22.12
 Планета чарівних казок
Свято
2
1-Б
Свириденко Наталія Олександрівна
01.12
 Як бути здоровим
Заняття з елементами тренінгу
3
1-В
Білоус Тетяна Вікторівна
22.12
Наодинці вдома
Практичне заняття
4
1-Г
Печонкіна Марина Анатоліївна
21.11
 Однокласники-однокашники
Свято
5
2-А
Демченко Наталія Афанасівна
13.10
 Козацькі забави
 Турнір
7
2-Б
Ракіна Світлана Миколаївна
 24.11
Книги – морська глибина
 Бібліотечний урок
8
2-В
Зінченко Олена Михайлівна
19.12
 Ти і твої старші товариші
 Гра
9
2-Г
Безай Валентина Володимирівна
 17.10
 Читаємо вірші про Україну
 Конкурс
10
3-А
Андрєєва Наталія Дмитрівна
13.12
 Життя – найбільша цінність
 Коло цінностей
11
3-Б
Лобова Ірина Едуардівна
13.10
Подорож країною доброти
 Конкурс на кращого математика
12
3-В
Ніконова Тетяна Вікторівна
 27.11
 Свято осені
 Свято
13
4-Г
Репенко Людмила Анатоліївна
18.11
 Як стати толерантним
Заняття з елементами тренінгу
14
4-А
Горб Лідія Василівна
20.10
 Права свої знай та про правила та обов’язки не забувай
 Тренінгові заняття
15
4-Б
Загороднюк Марина Олегівна
16.12
Народні звичаї та традиції
Година спілкування
16
4-В
Зикова Надія Олександрівна
11.10.
 Мамаїв Яр – українська святиня
 Година спілкування
12
4-Г
Морозова Наталія Леонідівна
05.10
 В усі пори року прекрасна земля
 Година спілкування


Графік проведення відкритих виховних заходів
на ІІ семестр 2016/2017 навчального року

№ п/п
Клас
Прізвище, ім’я. по батькові класного керівника
 Дата   
Назва заходу
Форма заходу
1
1-А
Теленкова Людмила Іванівна
27.04
 Прощавай, Букварику
 Свято
2
1-Б
Свириденко Наталія Олександрівна
04.05
Моя родина
Година спілкування з елементами тренінгу
3
1-В
Білоус Тетяна Вікторівна
19.01
 У санчата сідай, в путь вирушай
 Урок-свято
4
1-Г
Печонкіна Марина Анатоліївна
27.04
 Свято Букваря
Свято
5
2-А
Демченко Наталія Афанасівна
 17.04
 Знай, люби, бережи
 Екологічна вікторина
7
2-Б
 Стрілець Вікторія Володимирівна



8
2-В
Зінченко Олена Михайлівна
 24.04
 Подорожуємо Україною
 Заочна подорож
9
2-Г
Безай Валентина Володимирівна

Казкові герої в гостях у другокласників
Вікторина
10
3-А
Андрєєва Наталія Дмитрівна
 21.03
 Урок філософії для дітей за творами В.Сухомлинського. Важко бути людиною
 Урок філософії
11
3-Б
Лобова Ірина Едуардівна
03.03
Подорож країною доброти
Урок-подорож
12
3-В
Ніконова Тетяна Вікторівна
 08.02
Дорожній рух
 Гра-подорож
13
3-Г
Репенко Людмила Анатоліївна
23.02
Як знайти друга? Вірний друг
Заняття з елементами тренінгу
14
4-А
Горб Лідія Василівна
 02.02
 Країна безпеки. Хто найголовніша
людина на землі.
 Рольова гра
15
4-Б
Загороднюк Марина Олегівна
26.05
Прощавай, початкова школо!
Свято
16
4-В
Зикова Надія Олександрівна
 27.01
Легенди України
Літературна година
12
4-Г
Морозова Наталія Леонідівна
22.01
Птахи – наші друзі
Вікторина




Великі права маленької дитини

У світівсімалята —і хлопчики й дівчата
 —повинні право матищасливимизростати.
 В турботливійкраїні, у люблячійродині
мужнітимуть здорові біляві й чорноброві. 
Боочікарі й сірі у злагоді та мирі
не плачуть, а сміються, що «дітками» зовуться.

«Великі права маленької дитини» під таким девізом пройшов тиждень права в початковій школі. В рамках тижня  були проведені єдині години спілкування за темою «Великі права маленької дитини». В перших класах було проведено заняття «Правовий букварик», у других класах – «Правова відгадайка», учні третіх класів брали участь у конкурсі малюнків «Права дитини»,з  учнями четвертих класів проведено практичне заняття «Школа прав дитини».
Керівник ШМО з виховної роботи Андрєєва Н.Д.



Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Зроби свій вибір на користь здоров’я»(06.02-10.02) 



Заочна подорож стежинами здоров'я

      В рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності «Зроби свій вибір на користь здоров’я»  учні  3–А класу (класний керівник Андрєєва Н.Д.), 3–Б класу ( класний керівник  Лобова І.Е.), 3–В класу ( класний керівник Ніконова Т.В.) та 4–А класу  ( класний керівник Горб Л.В.) здійснили заочну подорож стежинами здоров’я. У понеділок подолали стежинку Вітамінну, у вівторок позмагались  на  Фізкультурній  стежинці, а  в середу на стежинці Гарного настрою діти зустрілися з героями казок. Стежинка Зелена аптека запросила в гості у четвер, а в п’ятницю було підведено підсумок Тижню на стежинці Корисних звичок.
 

                                       
                               







Хочу і можу бути здоровим

      Хто здоровий - той сміється,
Все йому в житті вдається,
Радість  б’ється в нім щоднини-
Це ж чудово для людини!
   9 лютого 2017 року в 1-А (класний керівник Теленкова Л. І.) класі відбулася година здоров’я  «Хочу і можу бути здоровим», під час якої учні ознайомились із поняттям «здоров’я». Говорили про правильне харчування, дотримання режиму дня, заняття фізичними вправами і спортом, загартування, чистоту – все, що допомагає нам бути здоровим.   

                              


 Безпека – це життя людини,
                                                     Безпека – це наше майбуття.
                                                    Прийміть до серця світ природи –
                                               Прекрасне буде всіх життя!
     Найвища цінність суспільства – людина, її життя і здоров’я. Саме цю тему розкрила у рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності «Зроби свій вибір на користь здоров’я» класний керівник 4–Г класу Морозова Н.Л. під час години спілкування «Переможемо хвороби».
  Метою заходу було актуалізувати поняття «здоров'я»«хвороба»«профілактика здоров'я»фор­муватинавички здорового способу життяповідомити ознаки розповсюдження грипу та ГРВІна прикладі усної народної творчості довестиважливість збереження здоров'ярозвивати мисленнямовлення учніввиховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я.



Підсумки роботи над проектом "Школа, дружня до дитини"

                        


                                              




Немає коментарів:

Дописати коментар