пʼятниця, 10 лютого 2017 р.

“Здоров’я мати - вік біди не знати”


Проблема дитячого здоров'я в наш час здобуває особливої актуальності. Здоров'я підростаючої людини — це проблема не тільки соціальна, але і моральна. Дитина сама повинна вміти бути не тільки здоровою, але і виховувати в майбутньому здорових дітей.
Відповідно до плану виховної роботи закладу та з метою популяризації і пропаганди здорового способу життя, вдосконалення валеологічної освіти, формування культури здоров’я у підростаючого покоління в рамках Місячника сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності “Здоров’я мати - вік біди не знати” з 06 по 10 лютого 2017 року було проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності «Зроби свій вибір на користь здоров’я».
Класні керівники провели години спілкування, на яких всі учні закладу переглядали презентації, активно розгадували кросворди, давали відповіді на цікаві запитання, брали участь у конкурсах та іграх, виготовляли плакати, організовували виставки малюнків.
На заходах протягом тижня учні здобули багато корисної інформації, яку зможуть застосувати у повсякденному житті для збереження свого здоров’я та зрозуміли, що здоров’я вимагає до себе постійної уваги, знань і неабияких зусиль для його збереження.

В 1-Г класі ласний керівник 1- Печонкіна М.А.) був проведений виховний захід: «Гра-подорож «Корисні звички треба мати». Учнів зустріла країна Здоров’янськ та її незвичайні міста: Вітамінне, Лінтяйськ, Спортивне, Шкідливих звичок. Завдяки цікавим завданням гри, першокласники познайомились зі звичками, які сприяють зміцненню здоров’я і такими, що завдають шкоди людині.  Діти запам’ятали всі чинники здорового способу життя та пообіцяли їх виконувати. Також разом з батьками вони створили виставку малюнків «Дбай про своє здоров’я».





Немає коментарів:

Дописати коментар